Barnvisor

Idag började skolan med att vi skulle skriva barnvisor, haha! Vi ska spela in dem nästa vecka :)
Sen hade vi svenska där vi satt och läste högt i 1 timme, KUUUUL.
Men sedan bar det av mot scmun!! Jag och några andra små vänner började med koregrafin till en dans, hoho. Kul var det!

Just nu håller jag på att spela gitarr. Stina, Feffs och Jag bestämde några låtar idag som vi kan spela när vi får små minispelaningar, hohoh! :D Så nu måste man öva lite, moho och så har jag även köpt nya strängar idag (Y)

Imorgon bär det av till Norrköping! Där ska vi dansa och ha oss och det är alltid lika kul att åka dit!

just nu tänker jag på hur fruktansvärt gott det är med kall mjölk till pyttipanna.





vad vill världen mig????

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0