Dagen

Jag är trött som gås.

Idag träffade jag Hanna och Fanny i stan och vi gick mest runt och pratade.
Jag och Hanna hittade finfina presenter till Fanny som fyller år på onsdag! Så hon fick gå iväg så vi kunde köpa ;P
Vid 5 åkte jag med mamma hem och sen lagade jag mig lite mat till mig själv för idag var det en sån dag när jag vägrar äta potatis och stekt korv. Det är inte gott.

Jag saknar min babbyy så jag blir knasibållen.

Imorgon ska jag jobba precis som alla andra dagar i veckan, Arvid min lilla storebror åker också hem efter några dagars besök.

kan sniglar simma?

Kommentarer (1)

Postat av: beccs

Jag frågade 118100 och dem svarade följande:

"Ja sniglar kan simma så om det blir mycket vatten så började dessa simma.Dock så brukar man få bort sniglar genom att ställa ut burkar med vatten som sniglarna går ner i och sedan drunknar i vattnet då de inte kan klara sig där hur länge som helst "

2009-08-04 @ 04:16:27
URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0