En trött en

päronskrutten ligger åt höger och det känns som att jag inte har varit hemma på evigheter.

Igår somnade jag och oskar alldeles alldeles för sent. Vilket innebär att oskar inte hör när alarmet ringer på morgonen så jag får knuffa på honom tills han vaknar och går upp och stänger av det eftersom jag vägrar gå upp x)
meeen, sen somnar vi självklart om och jag vaknar med ett ryck tio minuter innan jag ska åka till bussen.
Men eftersom jag har mycket efarenhet av att försova mig så hann jag med allt mycket elegant och sedan bar det av mot jobbet.
Första timmen kom det inte så mycket, sen, helt plöstligt!!!!!!!!!!! så kom det 20-25 tyskar och skulle ha varsin sallad. ujujuj stressstress, lite jobbigt när de har världens gulligaste engelska som man knappt förstår, men vi klarade det utmärkt minsann (Y)

Resten av dagen ska jag bara sitta på rumpan här för jag är väldigt trött.



visst har jag världens snyggaste tatuering?
Kommentarer (2)

Postat av: Osse

*hade världens snyggaste.. eller näst snyggaste ;) höhö

2009-08-11 @ 16:09:12
Postat av: Osse

världens snyggaste ben om inte annat!

2009-08-11 @ 16:30:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0