floradix blutsaft

Äntligen hemma i lilla Skillinge!

I Fredags kom Oskar hem till mig och vi lagade mat och somnade till en lång film (Y) Vi hade supermys.
På Lördagen bar det av till stugis med Hanna och Fanny. Vi lagade en väldigt god paj och hade väldigt trevligt!
Vi gick på stranden och kollade på Vicky Cristina Barcelona som dock kändes som världens mest värdelösa film!
Idag vaknade jag och Hanna upp efter elva timmars sömn, Fanny vaknade efter en liten stund när jag skrek "Skoja min dojja!" ja.. hanna bad mig lukta på en väldigt äcklig sak, mums.

Nu sitter jag här med min bäsa kompis "Floradix blutsaft, järn och vitaminer när kosten inte räcker till"
jag säger bara.. när man sväljer denna otroligt goda saften så dör man långsamt inombords och ens mun ruttnar bort och hela kroppen vill sprängas. Jag har aldrig i hela mitt liv stött på något äckligare än denna saken med naturligt extrakt av örter och grönsaker samt fruktsafter, specialjäst och järn.
Men om man vill ungå att åka till doktorn 2 gånger per vinter så är det bara att sväja. MUMS

Idag ska jag pack med mig massor av slippapper och färg till lägenheten, så jag kan måla mina bord :)

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0