fredag

Hejhej, nu sitter jag här i skolan och har Kultur och idéhistoria.
Dagen började med gitarrlektion och det gick bra, väldigt kul :)
Sedan hade vi svenska där vi för tredje gången satt och läste högt ur en gammal saga.
Så nu sitter jag är med en mage full av pasta ost och skinksås och skriver om högkultur/cicilisation. Det kan ju kanppast bli trevligare.
Vid 4-5 tiden börjar den långa bilturen upp till Norrköping, det ska bli väldigt kul (Y)

Idag är det fredag. efter skolan ska vi köpa godis. för det är fredag. det är bra. jag gillar fredagar. och idag är det fredag. det har inte känts som en fredag idag. men det kanske det gör sen när vi har köpt godis. efentligen är det chips man ska äta på fredagar. godis på lördagar.

Jag måste packa!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0