god kväll

Jag sitter här med mina älsklingar framför mig. Cookies chocolate chip.
Dagen har bara bestått av tråkiga lektioner och seg håltimme.
Tv:n står på så att det inte ska kännas så ensamt..
Imorgon ska jag sova ut! Det har jag inte gjort på åratal känns det som. Börjar inte fören 12.10 imorgon och jag har bara engelska och idrott så det blir nog bra (Y)
Sen blir det hem och tvätta! ja jisses vad jag är vuxen som måste boka tid i tvättstuga. puh.



Idag köpte jag 1 kg vindruvor! Gud vad jag älskar vindruvor.. mums!
Kommentarer (2)

Postat av: din man

sötis!

2009-08-24 @ 20:44:52
Postat av: Jenny

jag älskar cookies chocolate chip!!!!!

speciellt goda när man gör dom själv !

mums på vindruvor, vilken underbar kväll

2009-08-25 @ 07:15:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0