Grattis lilla du

Idag väckte världens segaste fluga mig klockan sex, och icke ville den försvinna eller låta mig sova. Hade också världens huvudvärk. Jag blev vanssssssssinnig. Så jag la mig i myssängen utanför. Efter ett tag kom mamma upp och sa att jag skulle lägga mig i hennes säng. Tack och lov, det var gött att äntligen kunna sova ordentligen i hela 45 minuter, yey.
Sen var det upp med sin skönsång och sjunga för Hedvig, finns det någon som gillar att sjunga precis när man vaknat?
Men hon blev iallafall jätteglad för alla presenter och sen gick vi ner och åt frukost.
Seeeen började jag och mamma packa det sista, bära ut allt och så. Nästan klar, ska bara koppla ur min ena dator hoho :)
Det ska bli så spännande att kolla närmare på lägenheten imorgon! Kollade inte så noga när vi var på visning för vi trodde inte vi skulle få den.
Menmen, snart ska jag till jobbet och sedan bär det ju av till Malmö med goingarna. Mummms

Bajbaj :)



Hedvig och Bosse myser!



Woho, en till häst! nu har hon bara 74083245 stycken!
Kommentarer (1)

Postat av: olivia

Men man kan ju aldrig få nog med hästar

2009-08-16 @ 10:52:36
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0