hosthost säger vi alla

Nu sitter jag här på Ollis rum med tre små fnittrande tjejer. Jenny dör av kli, beccs mår illa så hon snart dör, olivia har brännässlor över hela kroppen och min hals ruttnar snart bort. JA det var det viktigaste jag ville säga.
Igår var vi på ferre hos Alicia och vi 4 tog oss en filt och hade picknick på en äng brevid, det var myspys hohoh. Sen dansade vi loss (Y)

mystisktttttt

Åh! Idag ska jag träffa min storebror som jag inte har träffat på tre år, jag saknar honom fastän vi nästan aldrig träffas så det ska bli askul att träffa honom idag.
Menmen jag ska iaf träffa lilla osse idag också hohohoh :) puss på honom

Nu ska vi väl snart till bussen och det ska bli skönt att komma ut i friska luftennnn för alla är lite snurriga i bållen.



kolla vad jag hittade! lilla söta olivia, LILLA söta olivia
Kommentarer (2)

Postat av: Osse

fortfarande hostig babe?

2009-08-01 @ 10:51:20
Postat av: olivia

gud vad fin bild

2009-08-02 @ 17:04:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0