jag älskar jucie

ojojoj, nu har jag precis vaknat upp från några timmars dagssömn. Nu kommer jag nog inte kunna somna ikväll..

Fy tusan vilken jobbig dag idag! massa jobbiga och tråkiga lektioner och väääldigt sen lunch.
Idag när jag skulle åka buss så såg busschaffören PRECIS ut som han onda i Matrix! Det var nästan så man inte vågade åka med. Tänk så hade han klonat sig och dödat oss alla. Tur att vi överlevde.




Idag fick jag min lön iallafall! götttt och det betyder att man kan gå och köpa massor av saker man har behövt (och inte behövt) väldigt länge, och det betyder att man blir superglad och somnar när man kommer hem och en på Top Model precis ska bli utröstad, men nu vet jag inte vem det blev. Som det kan bli!

Är det bara jag, eller kommer det alltid vara såhär?




30 min senare

JAG FASTNADE I HISSEN! två gånger på väg upp! jisses vad jag fick ångest. jag måste skaffa mig en linbana ner från min balkong.. leeeskit.

Snart börjar extreme home makeover, så snart börjar bölartimmen. Jag gråter väldigtvääldigt sällan till film, har kanske gråtit till 3 filmer i hela mitt liv. Men till det tvpogrammet så sitter jag och gråter hela tiden, det är helt sjukt! Och VARFÖR luktar mina vindruvur vitlök? :(

hejdå, mot colan!
Kommentarer (1)

Postat av: oliviia

ja det kommer alltid vara såhär

2009-08-27 @ 18:18:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0