Jag är inte arg

Hejhoppitrosan. 

Oskar tror att jag är arg på honom. men det är jag inte. Vi har precis bakat kladdkaka och han sa att jag var jättedålig på att baka... snällt.

Idag har vi varit inne i stan och jag har hittat massssssa fina saker. Har dock inte köpt något eftersom en viss liten person har glömt att sätta in pengar på mitt konto. 

I övermorgon fyller lilla osse 19 år och nästa vecka börjar skolan och det ska bli rätt trevligt.

Nu börjar min man spela bas och tror fortfarande att jag är sur på honom därför är han sur på mig. höhöhö

På söndag ska jag och pappa köra upp alla möbler till lägenheten, det blir gött. längtar lite till skolan så man får träffa alla estetareeeee. ohoohhoho


Kommentarer (1)

Postat av: Osse

Fast det sa jag inte riktigt.. men okej ;);)



pözz

2009-08-11 @ 08:53:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0