Jag är virrig

Jag har ett svart hål i mitt rum. Saker bara försvinner helt obegripligt i mitt rum. Det är inte så bra, för mamma blir hysterisk när något försvinner och pappa ska leta igenom varenda lilla vrå fastän  jag har letat ööööööööverallt. Menmen.
Nu är iallfall min mobil borta, jag vet att den är i mitt rum eftersom jag vaknade med en chock när alarmet ringde 05.35 i morse. Sen när jag skulle åka till bussen så fanns den inte på mitt rum längre och den hördes inte ens när jag ringde den ( man brukar höra i hela huset bara den vibrerar).
Så nu vet ni det. Jag är en mobillösmänniska som sitter i skolans bibliotek och väntar på att lektionen ska börja.

Hela skolgården kryllar av ettor. Nu kom Levin. Nu försvann hon. hah

Hejdå ha en trevlig måndag
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0