Tröstäta?

Mina händer luktar prickikörv.

Idag är det en tråkig dag och det är fredag. Är väldigt trött och väldigt irriterad på vissa små spinkiga människor.

Imorgon fyller min lillalilla lillasyster elva år. (jag har lärt mig av olivia att man ska skriva elva och andra småtal med bokstäver och inte siffror).
Det är iallafall galet att hon redan är elva och hon kommer lätt bli dubbelt så lång som mig.
jag ska också jobba imorgon och sedan ska jag, hanna och fanny till malmö :) vi ska se misss liiiiiii! igen. och det ska bli asgött. ska även träffa små kristianstadsflickor och det ska också bli gött för det känns som att det var lääänge sen vi sågs. vilket är synd!
Sista tåget hem går såklart 00.19 vilket är lite segt.. för då hinner vi inte se alla artiser vi vill. Menmen.. det bli hem till hannapanna och sova :)
På söndag kommer nog pappa och kanske mamma och hämtar mig, för vi ska upp till lägenheten (som jag har fått IDAG) och lämna alla möbler och sedan ska de köra mig till Oskiiiiiiisposki. :) im happppy

idag har min mamma bara klagat på att jag vill ha alltid allt och hon måste köpa alltid der och att hon inte är gjort av pengar och blablabalbalbalba. så är det inte alls. Jag vill inte ha allt, nu för tiden köper jag nästan allt själv, och jag tror faktiskt hon är gjort av pengar! hon vill inte bara erkänna det.

'

Kanske ska man gå ner till affären och köpa lite chips så man kan tröstäta?
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0