tvsladdar är viktigt

Åh vad skönt att vara hemma! Även om skillinge och vårt hus är som själva istiden/orkanen.

Jag vandrade runt i lägenheten och var lite arg för jag hade glömt att ta med sladden till tvn så jag bestämde mig för att åka hem och bli lite ompysslad.
Så nu sitter jag här med mangote och med en  mage fylld med kyckligsallad och är så förtjust över att ha internet.
Dock vet jag ju inte riktigt hur jag ska komma till skolan imorgon, men det är ju en annan femma. Orkar inte gå upp halv sex!

Nu har jag precis fått massor av bilder från malmö, mest på miss lisan <3 från hanna :D MUMS




Vi träffade Sonny Boy som spelar gitarr i bandet. Så klart är det enda jag säger "Fan vad coola strumpor du hade när ni spelade i Kristianstad" (dom hade konstert där i april)
haha och han kom ihåg det och berättade att det var gamla seglarstrumpor (Y)
självklart glömde jag att be om autograf, fast han verka ha lite bråttom att röka och dricka öl så det var väl lika bra XD
som det kan gå!!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0