Samba

Idag minsann började vi (30 tvåor) med att spela samba med massor av olika instrument, vi tog en runda på skolgården och det var kul haha.
Sedan hade vi en håltimme i 3½ timme vilket inte var lika kul! Men vi gick rundor på stan och jag måste säga att Stina fick till det där med shoppandet!
Sedan begav vi oss till scmu:n, sceniskt musikprojekt med andra ord. Där träffade vi glade Tore och vi gick bara igenom vad vi ska göra under terminerna (Y)
Egentligen skulle jag med Olivia och Jenny till Malmö och se The Sounds men jag har inte fått mitt busskort än och jag är en fattig liten sak. Så det gick åt skogen, men Hanna och Fanny skulle upp till Kristianstad idag så jag tänkte träffa dom men det gick också åt skogen pga Fannys lilla framtida praoplats hon var tvungen att besöka.
Så jag har bara legat och degat framför tvn och datorn sen jag kom hem.. sjukt segt.
Jag saknar Oskar! Men imorgon kommer han hit från Växjö och då blir det myspys! :D

Kommentarer (1)

Postat av: Oskar

Jag tror jag ska kunna ta ett tåg typ vid 13, vet inte exakt när dom går.. Men jag är väl i Kristianstad runt 3 =)=)=)

2009-08-21 @ 08:36:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0