fruktsallad är mumsss

Nu har jag kommit in i min "slutadrickamjölkochinteätagodispåveckodagarna-period".
Jag kände mig duktigt när jag gick hemåt med sex vattenflaskor och flera påsar frukt istället för en colaflaska och ett paket kakor eller en påse godis.
Jag måste bara säga.. JAG ÄLSKAR MJÖLK. Ja.. Jag kommer saknar oboy speciellt..
Men sånt är livet.
Nu håller jag på att laga mat och på tvn är det Legally blonde 2, haha! Den verkar rätt blåst, men jag ska ge den här rosa filmen ett försök med min huvudvärk.

Idag har jag haft min första fiol- och ensamlelektion, det var roligt :) Gött att komma igång!
Imorgon börjar min andra ensamble. Jag undrar hur det ska gå, kan bli intressant när 7 tjejer vill bestämma!

Kommentarer (1)

Postat av: Osse

Det löser sig :) puss

2009-08-31 @ 20:55:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0