Välkomskonsert

Nu sitter jag är med en väldigt full mage och jag är väldigt nöjd för nu har jag både internet och massor av kanaler i lägenheten! Tack för det lilla pappa.
Idag har vi haft konsert för ettorna. Jag,  Johanna, Johanna, Stina, Sandra, Feffs och Micke framförde "Black horse and the cherry tree. Fy tusan vad härligt det var att spela djemdetrumma igen! hahah det gick asgött på repet, men såklart gick det inte lika bra på föreställningen. Menmen, nu är det över iallafall XD väldigt kul var det iallfall!
Ikväll ska jag bara ligga och glo på tv och vänta på att Oskar sätter på sin mobil.. misss uuuuuuu.
Kommentarer (1)

Postat av: Oskar

Mobilen var helt körd igår, kunde varken ta emot/skicka sms eller ringa/ta emot samtal. Värdelöst :P Men den är nog igång igen!



Var där några trevliga ettor? ^^



puss

2009-08-20 @ 07:22:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0