Årets julkappar är avklarade

Fy fan säger jag bara. Fy fan för denna kyla, jag trodde att jag skulle avlida idag när jag cyklade in till stan för att handla dem sista klapparna. Aldrig cykla igen!
Annars har denna lediga torsdag passat väldigt bra in just nu, att få sova länge på morgonen och flera timmar på dagen var precis vad jag behövde. Och timmarna att hitta julklappar. Man blir så lättad när den sista är köpt och det roliga kan börja, nämnligen att slå in dem. Haha det är så mysigt, och varje år ska jag alltid ge mig in i den avancerade julkortsvärlden. Men att se familjemedlemarna blir superglada över att få personliga och roliga julkort så är det värt allt lim i håret och sönderklippta papper över hela rummet.

Idag har jag också kollat på ännu en av alla c4-dansarnas föreställningar, alltid lika kul att kolla på men alltid blir jag lika avundsjuk på dem och ångrar att jag bytte till musik istället för dans i sista minuten. Även om det nog var ett smart val, höhm...

Nu ska jag fortsätta mitt Grey Anatomy-tittande. Imorgon blir det julavslutning på teatern!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0