Deghelg

Hallelujah, nu är jag hemkommen från hemska uppspel och lektioner. Att komma hem efter en jobbig dag i skolan måste vara en av dom härligaste känslorna.

Denna helgen har jag bara myst omkring med människor. I fredags var jag hemma med familjen, åt riktig mat för en gång skull, kollade på idol och åt för mycket chips.
I lördags spelade min ensamble i kyrkan på luciakröningen. Sedan kom Oskar till mig och vi har bara legat och degat heeeela söndagen, enda gången vi fick lite friskt luft var när pizzan skulle hämtas. Det är gött.

Ikväll ska jag kolla när mina små vänner har konsert i aulan och äta upp resten av pizzan (Y)


jag övade på att vara normal framför kameran
Kommentarer (1)

Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Imorgon är det fina priser som står på spel =)



Kramar Jaqueline



2009-12-08 @ 01:28:19
URL: http://jroom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0