jag är fast i edwards ansikte

I eftermiddags åkte jag upp till Kristianstad och gick en stund på stan innan jag fick panik på alla människor. Usch vad läskigt det är med femtioelva personer på 5 kvadratmeter.
Jag utökade iallafall min garderob men plånkan är inte lika tjock, men så ska det ju vara nu i dessa reatider.
Nu ikväll har jag bara lagat mat, sovit, kollat på tv och ätit chips. Skönt att kunna slappna av lite på riktigt. Det går inte när man är hemma med hela familjen, tjo hit och tjo dit, mat hit och jul dit tjofadderuttan!
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa klart om Edwards ansikte för det är nästan det enda Bella beskriver i den här boken, och jag vet att jag är 1000 år sen med Twilight-böckerna men jag fick inte lust att läsa bäckerna fören efter att jag sett den andra filmen. Nu är jag fast. yesyesssss Hej då i lingon skogen

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0