Snööööööö

Ojojoj så mycket snö vi har här i schillange!
Skolföreställningen igår var jättebra och superoligt att kolla på. Och tillslut kom jag faktiskt hem trots snöovädret här nere som aldrig slutar.
Idag gav sig mamma, hedvig och jag ut i den virvlande snön och gick en lång promenad. Även om man inte hade någon känsel i hela ansiktet och fastän jag trillade pladask ner på rumpan så var det rätt roligt att vara ute i snön.
Efter att ha fått tillbaka känslen i huvudet så bakade vi julgodis och kladdade rundor. Resultatet blev mycket bra må jag säga och imorgon fortsätter bakningen tillsammans med Oskar, om han vågar. Och om han ens kan komma ner hit i all denna snö(peppar peppar ta i trä)

NU ska jag få min skönhetssömn.

snö
Skotta snö har vi behövt göra 4 gånger om dagen 

mir snö
det gäller att ha mycket kläder..

kanin
Bosse är nog inget fan av snö
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0