19 juli

Ja beccs vi ska tatuera oss, men först måste vi fylla 18 serrö!
Gud vad man blir mätt på att äta en popcornpåse själv, just so you know.
Jag känner att det inte finns något intressan att skriva, däremot kan jag berätta att jag och Jonas ska skriva ett brev till Henrik Larssons fru och fråga om hon älskar kolrötter, ja och mer får ni inte veta om det.

har ni något förslag om hur jag ska klippa mig?

Någon som har förslag om hur jag ska klippa mig?
har tid nästa vecka men har ingen aning om hur jag ska göra som vanligt..
Kommentarer (2)

Postat av: bäääääääccs

men vad bra då säger vi det då!

2009-07-20 @ 03:09:24
Postat av: olivia

jag vill också tatuera mig.. .

2009-07-20 @ 17:52:59
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0