åska och regn

Just nu sitter jag hos ollie klädd i hennes kläder precis som alla.
Nu springer alla runt och skriker och stänger av alla apparater eftersom det precis kom världens åska. För en stund sen började det regna väldigt väldigt mycket, det lät precis som när en kille kissar. Stackars Leo sitter och skakar av rädsla, stackars hund.
Hoppas det slutar regna tll åtta för då ska vi in til stan, jag som har skaffat mig ett par hjärtsolglasögon (Y)
Idag kom jag in till stan vid 11 och höll olivia sällskap på hennes jordgubbssäljar jobb, beccs, jenny och ola kom också dit och nu är vi här och jag är jätte sugen på jucie.
aah nu blinkade lampan, jag hatar åska och blixtrar.
menmen sen åkte vi hem till ollie och bada, det var suuuuperskönt. vi kom på en massa olika hopp från bryggan, ASCOOLA är vi.
ojojojoj nu regnar det sååå mycket att det är helt vitt ute. man ser noll komma noll noll och olivia är aslycklig och springer runt "ååååh kolla" "ååh kom och kolla på regnet" "ooh kolla", hohooh :)

hej då vi ses kanske i mitt nästa liv, då ka jag vara en fågel
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0