dans natten lång

Vaknade precis upp hos olivia, satte ner fötterna på golvet och skulle gå för att gå på toa. När jag började gå ville jag bara lägga mig ner och skrika och kapa av mina fötter. språren efter igårkväll satt visst fortfarande kvar.
Först stannade vi hos två män mitt på gatan som spelade trumma och gjorde ballonger. Vi dansade hejvilt och tillslut hade det samlats en hel folkmassa som kollade.
Jenny fick en ballongblomma av mannen som gjorde ballonger för att vi dansade så fint som hon sedan gav till en liten ledsen flicka. Sicken president (hoho)
Sedan gick vi till chtalla-challa stället där det inte var en kotte men det spelades iallfall lite arabmusik, vi 4 satte igång och dansa och det var jävligt skönt att släppa loss och inte bry sig något om nån annan. Folk började samlas för att kolla och alla filmade oss. hmm... tillslut kom en jättestor filmkamera som filmade oss så nu kommer vi väl på tv i pakistan. Tillslut började en och annan dansa och där tillbringade vi resten av kvällen och natten dränkta i svett och glädje. i love 2 dance. Kul att vi började allting där, och alla gubbar var jättenöjda att vi kunde dansa kurdiska hahah och alla små flickor på 8 år var asgrymma på att dansa, självklart ville dom bara dansa med oss ;) hähä
Nu vill jag gå och bada i sjön för man känner sig inte så fresh sen igår, hade så ont i fötterna att jag var tvungen att dansa sista timmen barfota.
Så nu ska jag och beccs gå och swimma lite, kanske jenny med. vem vet. olivia är på sitt jordgubbsjobb och min klänning har gått sönder.
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0