födelsedagsgris

Idag vaknade jag upp av väldigt vacker födelsedagssånger, hmm, tro mig ni vill inte höra min familj sjunga på morgonen. Men lite gulligt var det allt, fina presenter fick jag. Ikväll ska vi bara mysa och äta god mat.
Imorgon ska jag upp till mina töser och vi ska till tivolirock (Y) det ska bli megakul! Imorgonbitti åker också min familj upp till Örebro, och det betyder följandeeeeee.. huset själv i 1½ vecka! YES, gött :D
Åwh fick precis reda på att det ska regna senare idag, fy på det, men det ska iaf bli massor av sol på tisdag och det tackar vi för, för då händer det grejor minsann :D:D längtarrrr, så nu har ni fått en reda på vädret här av VäderMiranda, jag tackar för mig och ha en trevligt fortsatt dag.
ja jag tror det blir mitt jobb när jag blir stor. När är det man måste sluta säga "när jag blir stor"? När får man inte längre drömma om vad man vill bli? Vart går gränsen? tell me
Kommentarer (5)

Postat av: Anonym

Nu är VäderMiranda i farten märker jag,, alltid lika bra med din väder inof(Y) du kan ju starta upp en sida som heter VMM. Väder Meteorologen Miranda(Y)



GRATTIS

2009-07-10 @ 15:04:25
Postat av: beccs

|

|

|

|

V

2009-07-10 @ 15:05:23
Postat av: Anonym

oj fel håll!

^

|

|

|

|



såå

(om du tänker bort den andra pilen)

2009-07-10 @ 15:07:02
Postat av: ÅÅÅaaa det blir bara fel! beccs

2009-07-10 @ 15:07:44
Postat av: olivia

rebecca hahahahah

2009-07-12 @ 17:42:38
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0