Framtid

Okej, jag och feffs har precis bestämt hur våra liv ska se ut.
Efter skolan ska vi flytta till usa, vi ska nämligen blir fotomodeller. Och då tänkte vi att det är bäst om vi bara lever på cigaretter och kaffe. Sen om det blir för mycket så fettsuger vi oss och förstorar bröster och varför inte läpparna på samma gång. Det är bäst att vi också bleker våra tänder en gång i veckan eftersom vi kommer röka rätt mycket.
När vi fotograferas så är det lika bra att vi har sex med fotografen, två flugor i en smäll.
Vi tänkte också att det är bäst att ha sex med alla killar vi hittar så vi kommer in på alla coola ställen och VIPfester,
"nä asså det är lika bra att opera in ett till fitthål så vi kan ta 3 på en gång"
Ja då flög den meningen ur.
På kvällen tänkte vi supa och knarka och vi kommer få alla könssjukdomar som finns antar jag. Men det får man leva med.
Är det någon som är på?

Jag är fett seriös.
Kommentarer (2)

Postat av: Feffs

Varför skulle vi inte vara seriösa liksom!

jag är ju på som fan <3

2009-07-20 @ 21:00:06
Postat av: olivia

skäms på er

2009-07-21 @ 17:30:55
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0