God morgon, det är inte fint väder

God morgon på er sköna hönor. Vaknade precis upp i en tom säng och  hörde att Oskar spelar gitarr där nere. Fint :)
Idag ska vi hem till mig och då blir mamma glad, för hon har inte fått se mycket av mig den senaste tiden. 
Igår träffade jag Olli och Feffs, det var superdupertrevligt (Y) Ses nästa veckan, efter att jag hade träffar dem så kollade jag och Oskar på Harry Potter Och Halvblodsprinsen.. Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Det var inget dåligt med den men inget speciellt heller. Plus att jag var alldels för trött och hungrig för att kolla på en sån lång film på bio, men är ändå glad att jag har sett den :)
Imorgon ska jag träffa Beccs och Jännypänny och det ska bli naaajs, kanske ska vi bestämma någon tid (åh nej nu börjar jag prata ni vet hur.... Det går inte att sluta!)

Nu får jag nog ta och gå och äta frukost! 
Kommentarer (1)

Postat av: engelskaoolivia

jag pratar alltid så numera

2009-07-22 @ 11:31:30
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0