god morgon

God morgon mina sköna hönor.
Jag måste påstå att festen var himla kul, tack till alla som kom. Det blev mycket bad, både i badkaret och hamnen, lite dirty dancing, väldigt fina presenter, mysprat, dans, döva öron av spindlar i sängen. (Y) repris nästa sommar människor.

Just nu sitter jag med en fullproppad mage och oskar sitter och spelar love song - sara bareilles på pianot där nere, mycket vackert! Nä nu kom han och gav mig en puss som bara smakade kaffe, jag gillar inte kaffe..
Igår ösregnade det och vi satt och myse på café innan bussen gick hem. Vi hyrade även The Dark, se aldrig den, riktigt dåligt var den. Men massor av god mat åt vi.

Pusshejleverpastejärriktigtgott

Kommentarer (1)

Postat av: Robin

Japp den var jättekul! :D så tack för senast!

2009-07-17 @ 11:28:14
URL: http://ramborobin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0