Havets öga

Pust vad det är kvavt ute, idag har jag både varit med om åska, blixtrar, sol, regn, blåst, helt vindstilla. coolt va?
Det gick rätt bra på sjukhuset, det gjorde rätt så ont men lite får man väl tåla. får provsvaren nästa vecka.
Idag har jag blivit förtjust i en etta, den är dubbel så stor som min förra lägenhet och den har balkong! :) hoppas vi får den, vi står fyra i kön.
well, har fullt upp resten av veckan
imorgon: hanna&fanny och vädret och fanny tillåter, sedan upp till oskar
fredag: mina älskade vinegrärer, eller hur var det? iaf, träffa the best vitlöksälskarna + fler.
lördag: 2 föreställningar och oskar
söndag: hem till skillinge, oskar kommer på kvällen
måndag: fanny och hanna


:)

nu kom jag på att jag måste skicka ut massa info om the big party som är nästnästa vecka. Till närmsta fyllapåmobilenstället imorgon!

För er som vill veta fyller jag gammal nästa vecka på fredag, woho. äntligen ska jag få min sysytemkamera :D
pusskramleverpastejirumpan
Kommentarer (2)

Postat av: olivia

ba ba baba ba ba ba

2009-07-01 @ 22:57:07
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/
Postat av: beccs

hihi vad kul vi ska hava :D:D <3<3<3

2009-07-02 @ 20:59:08
URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0