Hej Turkiet

Ujujuj Nu blev jag sur på pappa så jag lämnade matbordet och lämnade Oskar själv där nere, tror ni han klarar sig? Eller blir han uppäten av min mystiska familj?
jag är fortfarande hungrig men mamma säger att hon inte orkar handla för alla turister så nu svälter vi stackars barn här hemma, så tragiskt.
Tiden går och jag börjar bli orolig, är Oskar uppäten? Eller dissar han mig för att vara med min familj istället? Ja det tror jag, sicken liten fräckis.
Nu såg jag att ännu en från Turkiet ville adda mig på msn, det är seriöst kanske den tjugonde på 1 år som vill adda mig och är från Turkiet. Jag kanske är någon cool kändis där nere fastän jag inte vet om det, de kanske följer min familj med tvkameror! WOW HEEEEJ TURKIET, ser ni mig?
okej nu ska jag skärpa mig.

Kommentarer (2)

Postat av: olivia

hmm jag har väldigt många spanjorer som addar mig..

2009-07-30 @ 21:25:02
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/
Postat av: beccs

HAHA !

Du det är nog dem vi dansade med utanför domus :O där var ju någon som filmade oss också:O

dem måste ju varit turkar?

2009-07-31 @ 02:15:56
URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0