Oväder

Sicket mysigt väder vi har, jag älskar regn! Dock inte åska så det var inte så kul att sova själv igår med en massa buller, men det gick bra, satt uppe till klockan ett och ritade. Man får passa på när fantasin flödar.
Jag kolade även på The Women, som jag tyvärr inte kan påstå var särskild bra. Men med en påse chips så fastnade jag framför alla dessa tatueringspogram, man blir ju faktiskt lite sugen..
Idag ska jag bara mysa hemma hos Oskar, det blev ingen bio. När vi skulle köpa biljetter på internet så funkade det inte, men vi ska se den någon gång i veckan istället om jag inte ser den med Olli och co, för om jag ska vara ärlig så verkar Oskar inte så supersugen på att se den. Vad bra att du får veta detta genom min blogg lilla osse (; puss på dig



Kommentarer (1)

Postat av: bäccs

nu är vädermiranda i farten igen! the women suger.. och du ska vi tatuera oss? ;)

jag tycker faktiskt att det låter perfa att du ser den med olli och co!

2009-07-18 @ 22:39:36
URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0