The Day

Idag är det den 14 juli gott folk! Den här dagen har jag, hanna och fanny planerat länge! Det ska bli så gött, de kommer hit vid halv 3 och vi ska fixa och dona här, äta paj och lyssna på vår underbart mogna partymusik.
På kvällen kommer det massor av härligt folk, och det ska bli mums! nej jag ska inte äta upp dem. Men det ska bli riktigt kul och jag ser framemot det fastän jag inte är riktigt frisk.

Igår gjorde jag det! Jag sov själv i detta jäkla huset för första gången. Jag har aldrig problem att sova själv annars, har ju bott själv i 2 terminer. Men detta huset är sjukt läskigt på natten, här har hänt massor av skumma saker.
Men med dörren helt öppen och lampan tänd i rummet utanför gick det galant!
Nu har jag dansat rundor i huset i mina höga klackar och sjungit för fulla muggar, haha det är sjukt gött att vara hemma själv.
Nu ska jag kötta på min gitarr och välja vad jag ska ha på mig ikväll som verkar vara en omjölig uppgift!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0