Tigerfadder

olivia varifrån fick du tigerfadrar? Men.. vrf inte? okej lets go, vi blir tigerfadrar!

Jag har fått någon mystisk slemhosta från ingenstans, hmmmm?
Idag börjar jag inte jobbar fören 12 men såklart ska pappa tvinga upp mig klockan tio när jag väl kan sova länge. Tack.
Idag ska det regna och åska och det är najs. 1 timme innan vi stänger kommer oski å mami och fikar hohoho okej.... det händer inget intressant i mitt liv men imorgon ska jag iallfall upp till the ladies mums, okej jag erkänner, det händer BARA intressant grejor i mitt liv. t.ex. som nu, så kokar jag spaghetti alldeles för länge bara för att jag sitter här uppe och skriver. Som det kan gå. Nä nu ska jag ta mig i kragen och göra något vettigt.

HohejDå
Kommentarer (2)

Postat av: olivia

du hade reklam för att bli tigerfader på din blogg så jag tänkte att det kanske var det du ville. nu blev jag med sugen på pasta så jag ska gå upp och improvisera i köket. Jag har inget bättre för mig

2009-07-30 @ 13:26:39
Postat av: beccs

HAHA jag har också slem hosta! grattis till oss !

ses imorgon!

2009-07-31 @ 02:11:42
URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0