tivolirock

om ett tag ska jag åka upp till ktown och träffa beccs jänny och olli, dettt ska bli kuuuuul. Vi ska på Tivolirock och jag hopppppas att det inte regnar. För en timme sen åkte familjen iväg och det är skööönt.
NU ska jag gå ner och äta tårta till frukost :D för det lovade jag mamma xd hah, ha det gött små banener, vi ses i ktown






uppdatering.... 10 min senare
JAG MÅR SÅ JÄVLA ILLA... har nu ätit upp nästan all tårta som fanns kvar och det var rätt mycket det... usch fast det är rätt gott så jag fortsätter äta, haha, gräddtårta mmmmmmmums'

ojsan måste gåtill bussen om 30 min och jag har inte klätt på mig eller sminkat mig, SOM DET KAN GÅ , hejdå igen :D idag är jag på as bra humör, fastän jag ska sitta på bussen i 1½ timme, de ni
Kommentarer (1)

Postat av: beccs

owiii:D phossööi

2009-07-13 @ 15:06:15
URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0