Turister

Idag sov jag enda till halv tolv, det har jag inte gjort på hela sommaren. Förra sommaren sov jag till tolv nästan varje dag, denna sommaren har jag gått upp frivilligt 9-10, duktigt va? Men det var ändå rätt skönt att sova länge idag, somnade väldigt sent så.
När jag hade gått upp gjorde jag mig i ordning, sedan åkte jag hem till Hanna där Fanny också var. Vi gick ut i lilla Simrishamn och man blir ju helt galen av alla dessa turister! HEEEELT GALEN. Det var någon marknad idag så det var proppat med folk. Men med en baugette i handen gick vi och satt och där det inte var så mycket folk. Tyvärr var det lite för kallt så vi drog till Ica och hängde vid hyrafilmapparaterna väääldigt länge. Sådana filmnördar som vi är var det väldigt svårt att hitta en film ingen hade sett, tillslut tog vi bara en utan att ens läsa vad den handlade om! haha. Drillbit Taylor blev det, visst skattade vi några gånger men den var väldigt skum och lite seg ibland.. menmen. Tillslut blev klockan mycket och jag gick till bussen och fastnade i min spännande bok som vanligt. Väl hemma var det bara att hugga in i maten och sedan lägga sin i soffan, hoho och nu vet jag inte vad jag ska göra.. Men så kan det gå. Imorgon har jag inga planer för Olivia skulle till sin pappa, elllllererrrrrr?
Men det är väl lika bra för imorgon kommer min pappa och lillebror hem som jag inte har sett på 2 veckor, så det ska bli mysigt :)
Nu ska jag faktiskt sy vidare på alla mina söndriga kläder xD (Y)


Kommentarer (1)

Postat av: OlIVIAAA

jag dissar min pappa ska till helsingborg istället tror jag slutar redan 2 du får gärna följa med så slipper jag vara ensam med hugo och hans kompisar hahahah

2009-07-24 @ 23:03:48
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0