Fader Abraham

åh beccs haha :D vad håller du på med? fattar noll (;
Nu har jag precis vaknat upp efter några timmars sömn, mådde så dåligt att jag var tvungen att gå och lägga mig. Det känns inte ett dugg bättre men det var skönt att sova.
Måste säga tack till alla underbara människor som ringer och grattar och allting, supersött :)
Jag har även fått en väldigt bra present idag (Y) svaren från sjukhuset och det gick superbra, gött!
Just nu sitter jag och lyssnar på fader abraham som jag tillägnar åt beccs olli och jännypänny för jag saknar dem och vi ska ha så jäkla kul imorgon, hoppas ni har det trevligt ikväll :)
bara så ni vet har jag klistrat upp 3 röda fiskar på min vägg för jag kände att jag var så himla kreativ en stund och var tvungen att få ut min insperation!

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0