Konstigt

Idag är det faktiskt måndag och imorgon börjar jag jobba, Yeyyyyyyy. Oskar sitter bakom mig på min säng och tar på sig strumpor. Igår kollade vi på Cinderella Man, men vi orkade inte sista timmen för den är så låååååååång, men idag ska vi se klart den för jag ska upp till Huaröd och rensa ogräs och spela in. Om jag vågar vill säga. Det är lite läskigt.
Idag ska vi chiiiiiiiiilla och äta godis. Hoppas det regnar, jag gilalar regn.
Och stackars Olivia som bara har sålt 40 liter jordgubbar, det var nog bara för att jag inte var där.
Och jag längar till fredag. för då ska jag träffa några VÄLDIGT SPECIELLA MÄNNISKOR. eller?
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm detta inlägget blev vällllldigt kluddigt. men ni som fattar fattar. Nu har jag kräm i hela ansiktet och jag saknar vissa små personer. hahah jenny och olivia igår märkte pappa lappen ni hade skrivit XD

HEJDÅ nu ska jag göra minde viktiga saker än att skriva detta inlägget

Kommentarer (1)

Postat av: beccs

vi säs på fädag.. huhu.. det med lappen ;)

2009-07-27 @ 12:15:49
URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0