det ska regna på min födelsedag :(

man känner sig så vuxen när man dricker oboy ur mc donalds papperskaffemuggar och jag har räknat ut att det går inte att dricka oboyen fören en halvtimme efter att man har beställt den om man inte vill bränna hela käften som jag gjorde idag.

Jag sitter iallafall här och äter lantchips och dricker juice till lunch, jag äälskar att vara nyttig!
Nu läste jag precis att Michael Jackson ska begravas utan sin hjärna och att Joey 25 år har satt nytt korvätarrekord, han åt 68 korvar på tio minuter! Bra jobbat Joey!!
Nu sa min lillebror att jag har bytt dialekt, vad vill han med det? well, så går det när man umgås med vitlöksälskande vänner :) nu måste jag gå och ta hand om kaninen bosse xD (Y)
Kommentarer (3)

Postat av: olivia

Jag (och jag tvingade bläcki) cyklade i 1,5 timmar i regnet bara för att få godis! det var värt det. saknar dig och de andra redan ! förresten jag vet att du fyller år på fredag men de andra ska komma hem till mig så vi kan ladda upp inför tivolirock !

2009-07-05 @ 21:37:24
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/
Postat av: mipanda

okej då kommer jag som ett skott på lördag då!

2009-07-06 @ 10:14:48
Postat av: beccs

usch jag saknar er hela tiden! vi bor helt kors och tvärs men det går ändå!;)

2009-07-08 @ 14:22:52
URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0