städa

Med massor av te och musik har jag packat om alla (2 fetafetatunga!) flyttningslådorna, har ju fått lite nytt så det var skönt att få det gjort. Jag har sorterat alla mina 4730640812608412MILJONER noter! asgött nu. Nu ska jag bara fixa alla lådor och slänga skräp, yey.
Imorgon har jag inget planerat, hade velat följa med Olli till Helsingborg. Men såklart så blir det problem med sömn och sånt galet. Men vi får seeeeeeeee. Annars ska jag bara vara hemma med min lilla familj. hoho. klättra upp i körsbärsträdet och städa vidare.


Slipknot och te <3333333333 love
Kommentarer (1)

Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:

Tack! Vad roligt att du tyckte om den :D Hoppas du kikar in igen också!

2009-07-25 @ 01:39:24
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0