Mys

mysdagar
oskar kom upp med en kopp te till mig i sängen i morse så gullig som han är. Igår bjöd han mig på middag på hamnkrogen och jag åt en hel jäkla firre! Vi båda mådde så dåligt sen så mycket vi hade ätit, så det blev hem och kolla på lökig actionfilm direkt efter den mysiga upplevelsen.
Ikväll ska jag mysa med mig själv, dock inte på det sättet som ni kanske tänkte på nu. .   ?
laga mat, hyra film och äta chips hade jag tänkt mig, gosa lite med bosse och läsa i min spännande bok. Man får passa på nu när man har huset själv.
Imorgon ska jag upp till Kristianstad och kolla på harry potter, ska bli mycket trevligt tycker jag.

ni 3 små grodor där uppe, ska vi ses nästa vecka? i will höra av mig, har hittat lite glömda grejor här (; dock är allt ollis tror jag! pusspåer

Kommentarer (1)

Postat av: JEnny och Rebecca

Jo men visst ses vi nästa vecka ! :) vi får prata om det sen hörru ! :)

2009-07-18 @ 10:11:31

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0