Prosit

Efter god mat och en vilestund i soffan bar det upp på rummet med en skål med jordgubbar och glass. Och nu tar jag en paus från sex and the city-avsitt och godis, det är mitt sätt att ha hand om mig själv när jag är sjuk och det funkar utmärkt! Ska snart gå och koka te och äta ännu mer schweizer nöt, gott! choklad har en stor plats i mitt hjärta.

Johnny Cash spelas på hög volym och jag nyser på mitt tagenbord. Man kanske ska kolla lite på Harry Potter ikväll och kolla så att man inte har glömt något. Ska kolla på Harry Potter och halvblodsprinsen på lördag, skojsigt. jag gillar att gå på bio :)
Kommentarer (2)

Postat av: beccs

johnny cash är mömms,, choklad är mööööms.. haha jag kolla också på harry potter jag kollade på 2½ st igår :D men din sjukdom är inte möömmss...:(

2009-07-13 @ 21:03:09
URL: http://akustikbeccs.blogspot.com
Postat av: Robin

Oh ja Harry Potter is the shit! :D

2009-07-14 @ 11:40:10
URL: http://ramborobin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0