sjuk

Tivolirock var riktigt trevligt (Y)
Igår åkte jag hem till Oskar, var superhängig och sov någon timme på dagen i 4 tröjor och 2 täcken, inte så kul att man frös ändå. Nej Oskar bor i en igloo det är jag som är sjuk, hum. Inte så bra tajmat, ska ha fest imorgon. Och så kunde jag inte följa med till Kiviks marknad ikväll. Men jag bli frisk tills imorgon.
Idag har jag fanny och hanna storhandlat till imorgon :D och jag fick världens finaste present! Ett album med supermånga minnen, bilder och massor av glitter ofc hahah, blev asglad :D fint sjöng de också!
Nu sitter jag och lyssnar på Miss Li och ska snart leta upp värktabletter och gå och lägga mig i soffan.

tudelo




http://open.spotify.com/track/2naYuGU7tL0Ze38yw61EjU
Kommentarer (1)

Postat av: Levin

Krya på dej Miranda!!!

Så ses vi imorron :D <3

2009-07-13 @ 18:13:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0