jag vet inte

Igår när jag skulle sova var jag så arg så om jag hade varit med i en tecknad film så hade mitt huvud blivit helt rött och det hade flugit ut ånga ur mina öron.
Jag låg och tänkte på när jag var liten, jag skämdes så himla mycket för att jag spelade fiol och var jättearg på mamma för att hon hade satt mig på fiollektioner istället för på gitarr, för gitarr det kunde man spela för det var superdupercoolt och de flesta spelade det.
Varför inser man inte fören man blir äldre att det inte spelar någon roll vilket instrument man spelar, vilka kläder man bär eller vad man än gör för aktiviteter.
Jag kommer ihåg när jag var liten så blev en av mina killkompisar mobbad och nedslagen för att det gick rykten om att han dansade balett. Vilket han inte ens gjorde. Alltså.. varför? Var det för att han var kille? Får man inte dansa balett då? Är det för tjejigt? gå och sug dig själv, jag blir så jävla förbannad. Jag har själv dansat balett och det var en av de roligaste dansstilarna jag har provat och jag har provat det mesta. Så stå du och håll uppe armarna 1½ sen kan du komma och mobbas.

Idag har jag klippt mig, kan inte bestämma mig om det blev bra eller dåligt.. klippte inte så mycket. bara topparna, klippte upp det lite och snelugg och så klippte frisören något grejs och fnittrade och sa "Jennifer Aniston har sån här frisyr", så SE UPP här kommer den nya vänner-stjärnan.
 
Klockan är bara nio och jag är så trött att jag skulle kunna fallasamman. Mina ögonlock är jättetunga och mitt ansikte känns helt degit..
Kommentarer (5)

Postat av: osse

Ska bli kul att se frillan imorgon ;)



bra att du får ut lite ilska med! var det nåt speciellt som fick igång dig? tell me!



2009-07-29 @ 21:25:38
Postat av: olivia

det var DU oscar jag vet det

2009-07-30 @ 09:57:25
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/
Postat av: Osse

.... :$

2009-07-30 @ 12:46:28
Postat av: oliviaigen

haha

2009-07-30 @ 13:24:06
Postat av: beccs

det är bra miranda bara ut med det !! .. ehh ja :D din frisyr blev nog bra

2009-07-31 @ 02:23:41
URL: http://akustikbeccs.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0