helt vindstilla i simrishamn, vad är fel?

Idag har det inte varit någon sol.. bara varmt och moln. i dont like that..
Min lillasyster har köpt the sims 3 så jag har suttit och spelat det idag, haha.. det var faktiktiskt rätt tråkigt och jobbigt med alla grejor man måste göra. menmen.
Om en minut är klockan tolv och då är det onsdag. Då ska jag till sjukhuset.. suck, är nervös och vill inte ._.
Ska kolla på två tvåor i stan imorgon också! hoppas dom är fina, är jättesugen på att fixa, dona och flytta igen :) blir roligare när man inte behöver bo i en miniliten mysig skitetta. hoppas beccs och jennypenny hittar en nu också! det kommer bli superdupermysigt! längar faktiskt lite tills skolan ska börja ibland.. allt bli så himla degit och segit och megit om man bara har en enda liten sommarlovsdag och inte har något att göra. iallafall för mig.
Nu är det onsdag och jag ska gå och läsa ut min andra bok för idag.
sov gott mina troll
Kommentarer (1)

Postat av: Olivia

Mirq, vi ses på fredag älskling

2009-07-01 @ 15:12:22
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0