Kom hit så får du splashad melon

Mitt huvud känns som en stor melon som snart ska sprängas, SPLASH. jag gillar inte ens melon.
Idag har jag jobbat på caféet, det fanns inte så mycket att göra, cyklade hem.. massa vind, det tog 35 min -.- duktigt av mig!
När jag kom hem satte jag mig ute och läste, det var riktigt bra. Jag känner nu att jag inte har så mycket att skiva..
När mamma var ute och körde så gick bilen sönder !? Så nu kunde jag inte komma upp till oskar, och det SUGER för jag saknar honom väldigt mycket.
Nu hittade jag en godis brevid min högtalare, gott.. och jag fyller år om 1½ vecka och jag vill ha masssor av presenter!

hahaha om du vill gå ner i vikt ska du köpa Joey New York, Lipstick LipFIT, olivia visade mig just denna underbara läppstift som är sockerblockerande! ofta det funkar min lilla engelska ros!

Nu ska jag gå och äta, för jag har inget att göra.
Kommentarer (1)

Postat av: Olivia

du ska få ett sånt läppstift i födelsedagspresent för att du har blivit stor om stjärten. NEJ JAG SKOJADE DU ÄR SJUKT SMAL MÄNNISKA. fast ändå du är så sexig säger jag o beccan här. hoppas du får träffa din pojke snart. puss lilla du jag känner mig lite konstig, becci skrattar bara hela tiden det måste vara något i luften här. jenny loggade precis in men nu ska jag sluta puss lilla ärtan

2009-06-27 @ 21:46:31
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0