Michael Jackson

Satt precis på TV:n och det första som kommer upp i rutan är michael jacksons bleka ansikte ( ja jag är medveten om att nu syns han även här).
Jag har fortfarande inte riktigt fattat att han är död, han har ändå gjort sjukt mycket i musikvärlden, och barnvärlden? Det finns väl inga bevis på att han är pedofil men det skulle inte förvåna mig om han är, jag menar var! det här var jobbigt..
Allt kan ju inte stå rätt till i huvudet när man gör så mot sitt utseende och han har fått sjukt mycket anklagelser om övergrepp på barn.

"It dont matter if youre
Black or white"

Ja sure babe! Sjunga om det kan han men inte stå för det! Först var han back, nu är(var) han white? hum..
Men både en dans- och sånggud var han men jag tänker fan inte säga rest in peace om han gjorde de övergreppen!
men om annat.. rest in peace michael jackson

Nu ska jag ut och plocka blommor på min balkong? not. well YOU know what i mean
Kommentarer (1)

Postat av: olivia

Jag har plockat lite blommor precis, men michael jackson var ingen pedofil han. Pressen och anklagaren tjänade endast sjukt mycket pengar på att skriva om det

2009-06-27 @ 17:15:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0