nu är ni invigda

idag väkte oskar mig halv 9 och jag har inte varit så trött på länge, sov ändå 9 timmar. Men upp och äta frukost och alla morgongrejor. Åkte in till stan halv tio tog bussen till simrishamn halv 11. Träffade mina pisspiss Fanny och Hanna.
Vi gick och åt baugetter vid dem japanska lyktorna, det var gööött!
Sedan gick vi och la oss i brunnsparken, tillslut blev det sol! och vi gick ner till stranden. Det var himla skönt men jag och fanny klarar inte av att ligga tysta och stilla så länge medan hanna ligger i sin solkoma och steker. Vattnet var askallt och det var synd.
När jag kom hem plockade jag 7 liter jordgubbar i trädgården, sjukt! Så nu blir det ner och äta sig väldigtväldigt mätt på gubbar.




pusshejleverpastej mot tvn med Tova!
Kommentarer (1)

Postat av: JennyPenny

För det första, du är sjukt vacker!

För det andra, Jag vill också ha ett jordgubbsland som bajsar jordgubbar!

hajar inte hur det kan bli så många, så jaaa, jag är avundsjuk på dig MirrePirre! pööss

2009-06-30 @ 19:10:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0