Taskmörten Miranda

Från och med nu ska jag vara jättetaskig mot alla jag känner, nu har även andra små människor sagt att jag är för snäll mot andra. Men det kan väl inte jag hjälpa, man vill ju inte såra andra människor. 
Så nu heter jag istället Taskmörten Miranda. Please don't kill me. 

Jag sitter iallafall här i studion, oskar packar ner sitt trumset till imorgon och stämmer dom. Jag börjar få ont i huvudet, det bara skorrar. Nu har iallafall den &%€(# flugan slutat surra. Tur för den. 
Ikväll ska vi grilla och det ska bli jättemysigt. :)
Hoppas det gick bra för mina badade kvinnor igår! miss u dudes. På fredag ses vi iallafall, och då kommer även Feffs som jag inte har sett på länge! Kulidul minsann

Nu ska jag gå och pröva att lyfta en 453 kilos trumväska! lycka mig till, fast det behövs egentligen inte. Jag är vääldigt stark. 
Kommentarer (3)

Postat av: Anonym

jag gillar inte taskmörten miranda

2009-06-28 @ 20:41:44
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag hajjar inte det riktigt, vadå för snäll? det är du väl inte? visst är du snäll, men inte översnäll?

2009-06-28 @ 21:49:10
Postat av: miranda

dom menade att jag inte säger nej till folk och gör vad jag själv vill och sätter andra före mig själv >.< :P

2009-06-29 @ 17:19:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0