nakenbad

Hej och välkomna till min nya blogg, som jag har startat endast för att Olivia, Rebecca och Jenny tjatar på mig!
Såå nuuu är jag som alla andra och har blogg! coolt va?

Beccs, Jennypenny och Ollie är då här och kvällen har bestått av god mat som vi lyckades med alldeles själva, vattenmelon och cykeltur till stranden. Badade i massor av tång, mums. Kom precis hem från ett dopp i hamnen, det var faktiskt rätt skönt men jäkligt blåsigt.

Michael Jackson är död. det är rätt sjukt!

Nu ska visst alla andra sova, så det får väl jag också göra. God natt gott folk!

rebecca och olivia badade i hamnen!

Beccs och Olivia badar
Kommentarer (1)

Postat av: olivia

Välkommen till bloggvärlden min vän. Och jag kallas inte OLLIE

2009-06-26 @ 18:01:29
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0