Hustler i vinglas

Vaknade vid 9 och gick in på mitt rum där jag trodde det skulle finnas små töser i min underbara säng, men icke sa nicke! Den var helt tom, och då menar jag HELT tom! inte ens själva madrassen fanns kvar. Det visade sig att dom hade burit ut hela madrassen på min balkong och sovit där hela natten! haha galet :)
Vi begav oss ner iallafall och åt frukost och kollade på barnprogram och sedan ut i trädgården och plockade sjukt mycket jordgubbar. Sedan mot simrishamn, sola lite och sedan till wangis kinarestaurang där vi åt alldeles för mycket!
Jenny och jag skaffade sedan oss varsitt sommarkort så nu kan jag resa runt i hela skåne. det är bara att boka mig!
Runt halv fem gick vi åt varsitt håll men vi ses snart igen minsann :D

Ikväll ska jag kolla på någon bra film och dricka massor av läsk.
Nu klagar min mamma på att jag dammsugar dåligt och att jag är för snäll mot människor. JAHA ska jag börja vara elak då? Då blir jag nog poppis, hoho.
Nä nu blev jag teff sur på allt och alla, jag vill inte sitta på en äcklig buss i 1½ timme imorgon! men vad gör man inte för sin kära.
Okej, nu slutar jag klaga. Puss och hej Olivia har blåmärken i sin rumpa, och då menar jag verkligen iii rumpan, love på dig.

Innan vi skulle ner och doppa oss. Beccs har lite svårt för trappor, haha.

Kommentarer (2)

Postat av: olivia

det låter fel att du skriver jag har blåmärken i rumpan. Men ja, tack vare din jävla cykel

2009-06-26 @ 18:02:44
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/
Postat av: beccs

lite rolig bild,, men jag gillade de med olivias blåmärken i stjärten man hittar samma sak i min blogg nu :) kolla in min blogg

2009-06-27 @ 22:29:32
URL: http://akustikbeccs.bloggspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0