bra start på veckan

Morgonen började med äckliga flashbacks från högstadiet. Jag sov hemma inatt så hela morgonen blev nästan precis som alla morgnar i högstadiet; Ligga kvar i sängen 20 minuter för att jag har så skönt täckte, höra mamma skrika på min lillebror för att han är lika seg som skalman, frukosten är redan framplockad, alllllllltid åka hemifrån 5 miuter försent. hoho

Skoldagen var iallafall väldigt trevligt. Jag, Olivia och Rebecca blev av med vår es-konsertoskuld och spelade Falling Slowly - Glen Hansard. Det gick väldigt bra! Sedan blev det lite mat i magen, lite Rom-fakta och fiolspelande.
Jenny och jag har översatt låten Miss Li - Miss Li och övat in ett helt arrangemang känns det som, så mycket har jag nog inte skrattat på hela denna månaden!

Nu sitter jag här med ett nydammsugat golv, det var på tiden kan man säga!
Resten av kvällen ska jag nog spendera i engelska och matteboken, om jag inte somnar.

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0